2012/08/27

Uppdaterad blogg / Updated blog

Nu har jag suttit och lekt i timmar med min blogg och framför allt ändrat färg och form.
Jag kan inte bestämma mig om jag gillar denna bättre jämfört med den gamla som var gulaktig.
Vad tycker du om min blogg?
Känns den välkomnande?
Är det lätt att navigera runt i den?

Kom gärna med förslag på ändringar och du som besökt min blogg tidigare vad tycker du om den nya "stilen"?



I have been playing around with my blog for hours and above all changed color and style.
I can't decide whether I like this better than the old one that was yellowish.
What do you think about my blog?
Is the blog welcoming?
It is easy to navigate around in it?
I’ll be happy to get proposals on changes and what you who visited my blog earlier, what do you think of the new "style"?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar